У сучасному діловому світі задоволеність клієнтів є однією з найефективніших шкал для бізнесу. Післяпродажна підтримка - це технічна підтримка, що надається клієнту після придбання товару або послуги.
Характер післяпродажного обслуговування може відрізнятися в залежності від галузі та продукту. Найпоширеніші види післяпродажного обслуговування можна перерахувати наступним чином:
Компанії використовують післяпродажну підтримку як бізнес-стратегію, оскільки вона часто призводить до підвищення рівня задоволеності клієнтів, лояльності до бренду і навіть маркетингу "з вуст в уста". Включення автоматизації в процеси післяпродажного обслуговування спрощує роботу і полегшує підтримку відносин з клієнтами.
Oskon підтримує вас не тільки в процесах продажу, але і в процесах післяпродажного обслуговування.