Продажі та маркетинг - дві основні функції, які безпосередньо впливають на прибутковість підприємства. Продажі та маркетинг - це два поняття, які мають спільні моменти між собою і визначаються як доставка товару або послуги до покупця. Хоча ці поняття на перший погляд здаються тотожними, вони мають різні аспекти. Поняття "збут" відноситься до всіх видів діяльності, які призводять до продажу товарів і послуг, а "маркетинг" - це процес зацікавлення людей в товарах і послугах, що продаються.
Продажі та маркетинг відіграють дві важливі ролі у вашому бізнесі: залучення нових клієнтів та розвиток клієнтів, яких ви вже маєте. Кінцевою метою обох є отримання більшого прибутку. Продажі та маркетинг найкраще працюють, коли використовуються як єдине ціле, але для того, щоб зробити це успішно, спочатку потрібно зрозуміти, чим вони відрізняються.
Продажі - це діяльність, яка призводить до переконання потенційного клієнта придбати у вас товар або послугу. Торговий представник зазвичай спілкується з потенційними клієнтами електронною поштою, телефоном або особисто.
Маркетинг, з іншого боку, складається зі стратегій і процесів, які створюють очікування для команди продажів і клієнтів щодо бізнесу в цілому. Маркетологи допомагають своїм компаніям знаходити нових людей, конвертувати їх у високоякісних потенційних клієнтів та стимулювати попит на товари чи послуги. Вони також спілкуються з клієнтами, щоб переконатися, що вони знають про новітні продукти і функції, як для просування цих оновлень, так і для того, щоб діяти в якості гідів.
У зв'язку з розвитком технологій та зміною очікувань виникла потреба в автоматизації цієї сфери. "Автоматизація продажів і маркетингу" означає ефективну взаємодію між відділами продажів і маркетингу, яка може бути досягнута шляхом спільного використання інструментів автоматизації продажів і маркетингу. Це призводить до кращого міжвідомчого узгодження, більш цілеспрямованих кампаній, вищої якості потенційних клієнтів та інших взаємовигідних переваг.
Наші послуги:
Як Oskon, ми пропонуємо вам інноваційні та альтернативні інструменти в процесах продажу та маркетингу.